Naar de hoofdinhoud

Waarom kan ik geen nieuwe deelactie plaatsen?

Geen nieuwe deelactie kunnen plaatsen

S
Geschreven door Sheila
Deze week bijgewerkt

Het kan voorkomen dat het niet lukt om een nieuwe deelactie te plaatsen. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn.

Geen delen knop

Alleen de hoofdbewoner kan namens het huishouden deelacties plaatsen. Als je geen delen knop ziet ben je een medebewoner. Vraag de hoofdbewoner van het huishouden om een nieuwe deelactie te starten

Melding “account verlopen”

Om gegevens te delen moeten alle accounts in het huishouden actief zijn. 3 maanden na het aanmaken of updaten van jouw account verlopen de gegevens in je account. Het is niet mogelijk om een deelactie te plaatsen als je een verlopen account hebt.

Krijg je de melding dat jouw account verlopen is? Update dan jouw account.

Melding “medebewoner verlopen”

Is jouw account actief maar het account van jouw medebewoner niet, dan zal je de melding krijgen dat een of meerdere medebewoner(s) verlopen zijn. Vraag jouw medebewoner om het account te updaten.

Openstaande uitnodiging

Je kan ook de melding krijgen dat delen niet mogelijk is omdat nog niet alle uitnodigingen in het huishouden gebruikt zijn. Je medebewoner heeft dan zijn account nog niet afgerond. Zodra de medebewoner dat gedaan heeft, kan je de deelactie plaatsen.

Was dit een antwoord op uw vraag?